БІЯЛОГІЯ
Для дыстанцыйнага навучання
Занятак па тэме "Агульны план будовы стрававальнай сістэмы.
Страваванне ў ротавай поласці.

Чаканы вынік:
Пры вывучэнні гэтай тэмы ты даведаешся: 1. Будова стрававальнай сістэмы чалавека (аддзелы, органы стрававальнай систэмы,
стрававальныя залозы); 2. Функцыю кожнага аддзела стрававальнай сістэмы чалавека; 3. Значэнне стрававальных ферментаў. - засвоіш тэрмiны i паняццi: лізацым, страваванне, стрававальныя ферменты
(амілаза, мальтаза); - даведаешся аб мерах прафілактыкі захворванняў органаў стрававання. Ўказанні для працы: 1. Запішы ў сшытак тэму занятка. 2. Прачытай тэкст параграфа с.149-150. 3. Перамалюй ў сшытак і пачынай запаўняць табліцу «Органы
стрававальнай сістэмы і іх функцыі»
пры вывучэнні новага матэрыялу (Табліца будзе запаўняцца на
працягу двух урокаў)

Аддзелы стрававальнай сістэмы і залозыНазва органаБудоваФункцыі
Пярэдніротавая поласць
глотка
стрававод
Сярэдністраўнік
тонкая кішка
тоўстая кішка
Задніпрамая кішка
залозыпадстраўнікавая

печань
4. Паглядзі відэа па спасылцы https://youtu.be/9QkieSgYM-E
https://youtu.be/GJ-KcwDPgVY 5. Прачытай параграф (ст.150-152), карыстаючыся тэкстам параграфа,
запоўні табліцу
(органы пярэдняга аддзела стрававальнай сістэмы).


24.04.20
Тэма ўрока: «Страваванне ў страўніку і кішэчніку. Рэгуляцыя стрававання » §39 Чаканы вынік: Пры вывучэнні гэтай тэмы ты - даведаешся: 1. Будовустраўніка, тонкай кішкі, тоўстай кішкі; 2. Асаблівасці стрававання ў страўніку, тонкай і тоўстай кішцы; 2. Пра значэнне ў страваванні падстраўнікавай залозы, печані; 3. Аб значэнні стрававальных ферментаў пепсін, ліпазы, трыпсінаў. 4. Аб безумоўна-рэфлекторнай і ўмоўна-рэфлекторнай рэгуляцыі стрававання. - засвоіш тэрмiны i паняццi: жоўць, ўсмоктванне, сокі (страўнікавы, падстраўнікавая, кішачны). Указанні для працы: 1. Запішы ў сшытак тэму занятку. 2. Паглядзі відэа па дадзенай тэме (па спасылцы): https://youtu.be/snLYbXrDZZM 3. Закончы табліцу «Органы стрававальнай сістэмы і іх функцыі» (гл. Мінулы ўрок «Агульны план будовы стрававальнай сістэмы. Страваванне ў ротавай поласці»).
4. Адкажы на пытанне 1 са Складаных пытанняў. Падрыхтуйся да тэсту па тэме на наступны ўрок.
29.04.2020
Тэма "Будова мочавыдзяляльнай сістэмы"
Чаканы вынік: Пры вывучэнні гэтай тэмы ты - даведаешся: 1. Чаму ныркі, скура, лёгкія, кішэчнік адносяцца да выдзяляльнай сістэмы; 2. Якія органы адносяцца да мочавыдзяляльнай сістэмы; 3. Будова і функцыі нырак; - засвоіш тэрмiны i паняццi: ныркі, мачаточнік, мачавы пузыр, мачавыпускальны канал, коркавае рэчыва ныркі, мазгавое (піраміды) рэчыва ныркі, сфінктар. Указанні для працы: 1. Правер свае веды па тэме «Стрававальная сістэма» https://onlinetestpad.com/ru/test/74918-pishhevaritelnaya-sistema Захавай сертыфікат і перайшлі настаўніку. 2. Запішы ў сшытку тэму занятка 3. Прачытай § 40 4. Адкажы на пытанні 1-5
Адказы ў сшытку дашлі настаўніку.