БІЯЛОГІЯ
Для дыстанцыйнага навучання

Тэма занятка "Унутраная будова млекакормячых
§52, 53

Павінны ведаць будову
1. Стрававальнай сістэмы
2. Дыхальнай сістэмы
3. Крывяноснай сістэмы
4. Выдзяляльнай сістэмы
5. Нервовай сістэмы

1. Праверым веды па знешняй будове, шкілету і мускулатуры .

2. Вывучаем новую тэму:
працуем з падручнікам §52, 53
на "9" - складаем інтэлект-карту па §52, 53 (фота адпраўце настаўніку)
на "7" - складаем табліцу "Сістэмы органаў млекакормячых" (фота адпраўценастаўніку)
СістэмаОрганыФункцыі
3. Замацоўваем веды
https://learningapps.org/10837212

4. Правер сябе

Выканайце тэст: https://onlinetestpad.com/ru/test/224-khordovye---mlekopitayushhie (Вынік сфатаграфуйце і адпраўце настаўніку у ВК) або Вайберы)

5. Пазнаёмцеся з інфармацыяй http://www.ebio.ru/zoo58.html Запішыце ў сшыткі прыклады умоўных рэфлексаў. 6. Адкажыце на пытанне: «Якія веды аб млекакормячых, дазваляюць, на Вашу думку, стварыць аптымальныя ўмовы пры размяшчэнні хатніх жывёл: сабак, катоў і іншых млекакормячых?».

Тэма: Размнажэнне і развіцце млекакормячых
1. Прачытайце параграф 54
2. Паглядзіце відэаролік
3. Скласці інтэлект-карту (канспект) па параграфу
4. Адкажыце на пытанні пасля параграфа
5. Фота зробленных даданняў дашліце настаўніку.
Разнастайнасць млекакормячых